مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 دی 1400 ساعت 10:352022-01-14پزشكي

امیکرون در کمین واکسن نزده ها/ شناسایی 8 مورد مبتلا در گیلان


سخنگوی عوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه احتمال افزایش موارد ابتلا به امیکرون طی روزهای آینده زیاد است، افزود: امیکرون در کمین افراد واکسن نزده است.

- ایسنا/گیلان سخنگوی عوم پزشکی گیلان، با بیان اینکه احتمال افزایش موارد ابتلا به امیکرون طی روزهای آینده زیاد است، افزود: امیکرون در کمین افراد واکسن نزده است.

دکتر فردین مهرابیان در گفت وگو با ایسنا، با ابراز نگرانی از آمار ابتلا به سویه امیکرون در استان گیلان، اظهار کرد: در حال حاضر هشت مورد ابتلا به امیکرون در سطح شهرهای گیلان شناسایی شده است.

وی با بیان اینکه احتمال افزایش موارد ابتلا به امیکرون طی روزهای آینده زیاد است، افزود: امیکرون در کمین افراد واکسن نزده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از فعالیت بیش از 400 مرکز واکسیناسیون در سطح استان خبر داد و عنوان کرد: مردم علاوه بر توجه به واکسیناسیون به ویژه دز سوم، موازین بهداشتی را بیش از پیش رعایت کنند.

مهرابیان، با اشاره به اثرگذاری بیش از 80 درصدی دز سوم در پیشگیری از ابتلا به کرونا به ویژه سویه امیکرون، یادآور شد: افراد در صورت ابتلا به کرونا مدت زمان بیماری کمتری را تجربه می کنند.

وی از بستری شدن 39 بیمار جدید کرونایی طی روز گذشته در گیلان خبر داد و گفت: در مجموع 140 بیمار کرونایی بستری داریم و 25 نفر بدحال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیکرون در کمین واکسن نزده ها/ شناسایی 8 مورد مبتلا در گیلان

امیکرون در کمین واکسن نزده ها/ شناسایی 8 مورد مبتلا در گیلان